Wednesday, September 22, 2010





holla ppl!!!



Still awake...??



Well...pi tidoq laa...it's already 2.20 in the morning.hehehe. Aku ni habaq orang suro tidoq aku jugak yang tak tidoq2. hahaha. Sekarang ni, aku tengah layan perasaan dengar lagu2 jiwangness... ;p Sebab ape?? Sebab aku baru balik dari 1 motivation talk ni organized by peer helper uni Tanah Gersang ni...cehh...motivation la sangattt kan... Nak tau ape tajuk dia?? "Is He/She Really That Into You?" Wahh...tajuk macam best kan...tapi sebenarnye nannn hadooo...sebabnya, speakers diorang maybe cancel invitation lastminit sebab end up, orang yang x prepare-cakap-merapu yang duk kat atas pentas tu. haish. Aku pergi dengan qeng...cam biase laa kan, kami kan orang single yang perlukan banyakkkk motivasi diri, tapi alih2 kitorang bincangkan tajuk tu sesame kitorang jee...bak kate qeng,"bab2 cani kita dah master dah..." hahaha. Master ye qeng...dari uni mane ek??? ;p Selain speakers yang membosankan, ada performance by virtuoso uni Tanah Gersang. Mereka sangat dewa kut main2 alat muzik ni...suara vokalis si naim tu pun gile syahdu syahdan...pergh...rasa nak pitam-taknak-bangun2-sebab-sedap-terlampau-nak-suroh-naim-nyanyi-sampai-pagi! hehehe. Sure korang pelik kan kenapa dalam talk ada main muzik segala mak nenek ni, tapi event ni sebenarnya berkaitan "motivation through music", so diorang gabungkan motivation talk dengan live band. All in all, puas hati laa datang talk tu...aku siap rakam lagi all 5 songs diorang performed n yang pastinya aku akan layan sampai pagi. haha.




ini kami...before the talk started.ok,please abaikan muke haku yg tembams,rase down x nak keluar bersosial dah... T_T






oh oh, aku teringin nya nak pergi tengok muzikal Tun Mahathir... Rasa2 nya ada lagi ke tak ek?? Sape tahu?? Seyesly nak pergi, sebab tak pernah lagi jejak Istana Budaya tu, plus aku sangat minat Tun. So, i dun want to miss out the opportunity to watch something special about my idol. Andddd...sapa nak teman saya pergi tengok itu muzikal angkat tangan.... hehehe. Jom laa anyone...saya takde teman ni nak pergi. hehehe. Tp first of all, need to find out bout all the details tomorrow...hopefully la ada lagi...please3... ;)



2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

tiket de lagik..
kalo kete dak2 ni ade kosong..aku btaw ko k.. :)

msHanum said...

trime kasih kekasih gelap... ;p