Sunday, September 19, 2010

clumsiness of me






hello ppl!


welcome bak to toronto...opps, it's tronoh daaa...hihi. oh, for out-of-tronoh ppl, happy belated hari raya...dah 10 Syawal daa...



So, how's ur raya celebration?? fun?? boring?? or takde perasaan pape?? hehe.


As for me, juz okay laa kut. Aasif asked me,"y juz ok dear?" Ermm ntah la aasif, aku pun tak tahu kenapa ok jee...mungkin xde orang tersayang di sisi kut. eceh, mula la nak menjiwang tu kan, dah2, stop it! hahaha.



Well, kat fb pun dah ramai upload pics raya n seronok gile ok stalk raya orang ni, dah la baju chantek2 tak hengat...rasa nak tiru je. eh, rasa je, bukan nk buat betol2 pun. ;p


Untuk aku, raya tahun ni aku sedikit clumsy kut, dengan baju raya yang aku mmg malas nak beli sebab ape yang aku nak semua nye harga nak cekik darah. So end up, aku decide untuk pakai je baju2 last year sebab banyak lagi baju aku yg pakai sekali dua je. Dah matching2 baju dengan tudung semua, aku pun dah ready gantung dalam bilek tengok hari2. Punya la excited nak pakai kan sampai tatap hari2 sambil senyum2 kambing. haha. So, pagi raya bila nak queue mandi je, baru aku sedar yang aku tertinggal baju2 raya aku dalam bilik kat rumah.... huwaaaa... Sangat sadis! Tahun ni tahap pelupa n berangan aku sangat di luar fikiran normal. Tak pernah aku tinggal2 barang ni, tahun ni pulak aku pergi pecah rekod Sukma.hish. Nasib baik wan aku buat ayat, "haa takpe2, pakai je baju western ko tuh...cantik2" hahaha. Tup2 orang lain pergi semayang raya pakai baju kurung, aku pergi pakai jeans...memang cantik sangat la tuh orang pandang2. Bak kate kawan aku, "takpe num, ko kan rock..." ahaks...rock kaw2 kottt... ;p



spot the difference ppl??
org lain lawa pkai bju rye sume,
aku dah mcm orang bandar bru blk dr oversea x tau nk pkai bju kurung...cisss3...



K, tu je la dulu k, cerita pasal preparation raya & bday gifts aku, lain kali kita story ok peeps...luv u!





2 comments:

~fiOnAbEE~ said...

LOL!!! lawak glr nom!!!!!! hahaa! ni baru btol2 balek from TORONTO! :p

msHanum said...

hahaha...lwk gler kn kn?? dah jd badut jalanan da aku pg tuh...buat lawak free. hahaha...