Sunday, April 11, 2010

Sokseksoksek...



Woot2...tumpang lalu ye. Tengah sejuk2 kan badan ni, baru je balik dr padang. Oh well, wat can i say...future-to-be-atlet kutttt....ahaks! Kan entri before ni saya cakap saya tido lambat kn, the exact time i tertido is at 530am, after i finished msg Fara...telling her blablablabla then tertido, n at 730, my alarm clock dah siren...haiyoo...skt betul telinga, tapi bila tengok fon, wahh, ramai nye msg, gembira hati sekejap... So, bgn lah dengan sedaya upaya untuk support Team-Team yg lawan 1st game pagi ni. Member nye pasal baii, kalau tak, jgn harap derr... So end up, aku pulak yg over terjerit sana sini kat tengah padang tuh...hihihi... Tu la, len kali jangan bagi aku tengok, kan mulut aku dah bising. Cam tengok bola semalam pun dah cukup dah bukti. Hihi. Oh, n aku pun dah macam pemain2 dah, tanned gile hape nye...bajet org putih jap mengtannedkan badan tadi. Ok, watever~ Hahaha... Tapi, yg tak bestnye, ada pulak sokseksoksek yg tak sedap kedengaran di fb. Well, aku engatkan kat ofis aku dulu je yg main sentap2 kat fb, kat sini pun ada, macam org tua la u ni nak sentap...ishk3...lek ar, nanti cepat kerepot tahu! ;p Sekian~

haaa..lebey krg cni la dorg men tadi, cuma mereka pada saiz yg lebey besar...

pergh, bajet gak budak2 ni men ek...dah bley wakil negeri dah ni... ;p



No comments: