Wednesday, April 14, 2010

Mere friend...


Baru je pagi tadi aku tulis kat entri yg aku mmg tak tahu sebenarnya apa ada dlm hati aku ni, either dia ok or tak.... Tapi tadi time nak rest baring2 di katil, suddenly teringat *A*...and bantal basah lencun. Ehmm... Aku teringat kalau aku xde macam mane la *A* agaknya. Dia cerita problem kat sape agaknya, sapa la yg garu2 kan belakang dia kalau dia nak tido dalam komuter or bus, sapa yg nak suro die makan panadol kalau tgh headache, sapa yg nak engtkan die pasal pack his things nak balik s.alam...sapa2??... Ehmm... Menitik lagi... Oh tuhan, kalau bukan aku jodoh untuk dia, berikan lah dia seorang wanita yg lebih baik n boleh membahagiakan dia. AMIN. Aku akan rasa happy kalau tgk dia bahagia n happy. Alhamdulillah tadi dapat khabar berita dr dia. Busy sangat katanya. Takpe, i faham. We're mere friend...remember? ;) Update lain, badan makin naik gatal2. Argh... Tak tahu kenapa. Agaknya makan crabstick tadi kut...tapi biasa makan sup ketam ok jee...Huwaa...i tahu la i gatal internally, tapi tak payah la nak gatal externally jugak...hahaha...Ok lah, i'm done eating for today, makan semakin hari semakin banyak sampai muka kau pun dah bulat hanum ooi... BoOOooo...muke gendut!!

2 comments:

mEMYselfandi said...

anum gendut!!
weks2!=p

booOOoo -,-

msHanum said...

haha.pergh.tepat jatuh ke muke...
tkpe ko emy...mentang2 ko keding...
haha~