Sunday, April 11, 2010

malam Sabtu...

Wuhuu... i'm still awake darlings... Ermm, guess what, i tengah buat kerja2 yg bertimbun. Ahaks. Buat nye kejap, merayau on the net yg lama. Haha. Well, nak buat mcm mana kn, dah tengok kerja ngantuk, nak ilang ngantuk bukak je la internet... Huhu... Oh, aktiviti malam tadi, tengok bola, dapat jugak la aku tengok Piala FA final N9 lwn Kedah tadi. Berbaloi gak la aku menumpang buat muka tak tahu malu pergi bilik Dbah nak tengok tv n x ikut ikin g tengok teater, wehooo, N9 menang. Tapi lots of improvement need to be done laaa Mr.Wan Jamak. I think the goalie shud be trained more...ahaks...pandai je aku nak complain kan. Ko pergi try main tengok mng ke tak?? *imagine WanJamak mara aku...haha* Sambil2 tengok Aidil Zafuan main bola, tengok jugak wife die PuanRitaRudaini kat tv3 cerita Tiupan Sangkakala, and sgt menginsafkan n sgt mahukan suami yg ada ala2 ciri abg Emang Manang. Fuhh...anyone?? hehehe...



And oh, ive heard about Hunny Madu dah get married tapi tak sempat nak tengok pics dia, so td telah melakukan selongkar di fb...and the result is tadaaa.... Fuhh, so alluring la PuanHunnyMadu ni... U pakai ape pun nampak fabulous, n u always come up with a fresh+new ideas in fashion...love loveee it. I'm ur die hard fan yaw...Muachhhss~




-pics fbed...ngehe-




reviving the saloma...mlm berinai


-majlis resepsi-

During her engagement...
Of all the pics, i super loveee dis one... see see Hunny's expression...sgt happy being a wifey...Ok fine, aku dah rase nak kawin. Anyone nak isi borang calon2 nya?? Haha.





















No comments: