Wednesday, April 14, 2010

BahagiaKu...

Alhamdulillah, just finished my lab test ADS sebentar tadi. Jumpe sv fyp pun sudah. Sgt bahagia, sebab sudah mendapat beberapa input untuk dimasukkan ke dalam interim report yg tak gerak2 lagi progress nye. But totally aku senang sangat skrg, senang sbb dapat bernafas dgn sedikit tenang. Tinggal beberapa hari je lagi nak settle most of the things yg menyesakkan kepala. Lepastu aku terus je balik Seremban untuk rehat sehari dua. YESSS, aku balik lagi. Ye2, aku tau, jangan di pertikaikan, aku memang cepat homesick. Lagi2 duduk di Tanah Gersang ini. Haha. Well, odw balik tadi nisak cerita pasal someone yg akan berkahwin Jun ni, semuanya atas berkat solat istikharah, ye amat berkat! Semoga rumahtangga kalian kekal ke akhirnya... Aku pun, dah lama nak buat macam tu, tengah mengumpul kekuatan. Semoga aku tabah menerima takdirMu Tuhan...

Quote from Dbah bila aku bgtau status aku sekarang "Eh yeke, aku tengok ko makan berselera je..." Hahaha. Tak tahu nak respon apa sebenarnye. Betul ke aku ok or itu hanya lakonan semata?? Aku pun takde jawapan die, jangan tanya aku! Tapi takpelah, biarlah dia pergi sampai ke Marikh pun, kalau betul dia untuk aku, aku harap flight dia delay, or else i hope the plane crashed tengah jalan. hahaha. *jahat2*

Well, i'm really looking forward to reach Seremban. Nak pulang ke kampung bermanja2 dengan wan tersayang. Hope wan masak sedap2 lagi. Nyumss... And mama too. Nak mintak sup ketam tp takut mama tgh broke sekarang, so takpe lah, simpan niat dalam hati, ada rezeki pasti mama buat. Nak try Law of Attraction kat mama menjadi ke tak. hehe.... Sekian~

No comments: