Friday, October 9, 2009

Makan FREE

mood : aku happy!!
sebab?? sebab dapat makan dgn sedap n apa yg pentingg..?? MAKAN FREE.yay!!


Lunch tadi, another makan2 or so called 'Jamuan Raya' diorganize lagi. yay! biase la,kitorg(aku n qeng of coz) sure datang nye. Rezeki beb,rezeki... Tapi sori ar aku x kn upload pics tu, aduh, horrible sgt muke aku. cm siot. haha. Dis Monday, jamuan Raya dept plak, aku n Qeng kongsi duit bli carrot cake je(dorg kate sodap!).

Minggu ni, minggu TIDAK SEHAT aku. Semalam, d whole day aku skt perot, senak. Aduhai. Skt die toksah ckp la, terrible gile. Tp now better la cket bila aku dah start nak control makan (eceh..da skt bru ko nk insap la ye). But hopefully, next monday aku x makan dgn mengganas balik, seksa wey skt ni...

Weekend ni(esok n luse), aku ada certain things nak kne settle kan.
  1. Esok, open house kat umah Farah, kwn seMozac aku. Hopefully ramai mmber2 seMozac yg dtg. Ley meet up. N mybe nk tgk Papadom ngn Qeng(kalo jdi..)
  2. Nak beli kasut futsal! Aku rase kan bdn aku da cm bluehyppo da. So, aku kena work out nk trunkn ke berat bdn aku yg ideal blk. Meaning to say, aku kena start trun gym n futsal blk.
  3. Yang len2 tu, aku mls nk taip... hahaha.

No comments: