Monday, October 5, 2009

Annoyed!!

***
Mood : aku SGT marah!
Sebab?? x yah tanye, japg aku cite.
Solution?? ley tak aku nak penggal kepala dak ni?
***


F word sebagai kata2 aluan. Aku sgt marah okay. Ko engat aku senyap2 ko ley wt sesuka ati ko je kan. Aku sekeh kang. Hish. Mengucap anum mengucap...



Kisahnya, ada 1 budak aku nak ckp terencat kang x ley gak sebab ko power gak bab2 komputer ni, tapi otak ko x tau la letak katne kn. Kang aku cakap ko otak udang kang ko marah. Pergh, berbulu je aku tengok muka ko kan. Rasa nak campak je dari tgkat 11 ni. Orang dah email suro email kat aku ko dengan slumber badak la email trus kat superior. Otak ko letak katne, ko x penah blaja ABC ke kat tadika dulu. Baik ko duk keje depan komputer diam2 ar wey. Jadi nerdy lagi baek. Takde ar menyaketkan ati orang laen. Ni orang nak keje teamwork ko pun nak gak, tapi padahal keje sorg2. Sape ajar ko. Harap je masuk U, amek course power2, penat je U ko bagi course softskills biar ko pandai bergaul, end up ko jadi kera sumbang gak keje sorg2. Haii,wat aku hangin je pagi2 buta ni. Ya Allah, bagi lah aku kesabaran yang tinggi yang aku boley handle orang2 sebegini.


** Aku tau la aku pun x se'perfect' mane kan, tapi atleast aku reti makne teamwork and aku pandai baca ABC. Takde la jadi x pndai baca cam ko kan. Easy instruction pun xley nak follow. Ko kalo nak masuk tadika balik cakap, aku sggup kuarkan duit elaun aku nak byr ko skola. Aku yang skola kt kg pun reti baca ar wey! F btol!


K la, malas nak pjg2 cite. Wat pressure aku tggi jee. Dah la, pk nak makan ape lunch japlg lagi baek dari pk perangai ko yang x semenggah ni. tibe2 aku wondering, cane la awek ko melayan perangai 'annoyed' ko ni ek?? Ah,watpe aku pk. Wat saket pale otak je. Get lost ar ko.



p/s : sori aku emo. aku sgt marah kt org tersebut di atas...

No comments: