Friday, October 23, 2009

Don't put the blame on me....




Entry ni aku tujukan khas buat rakan2 seperjuangan yg mengenali diri ini. Ewah, intro 'PO to the YO' sgt. Sejak kita b'intern ni, aku tau aku banyak x hang out ngan korg. Kalo ada yg ajak pun, aku x dapat nk dtg. Tapi ketahuilah kalian bahawa aku sgt merindui saat2 kita bersama(jiwang ler plak). Bukan aku xnak babes, nak sgt kuar hu-ha-hu-ha tapi masa x sesuai n byk tol kekangan lain yg aku sendri x dpt elakkan. Yg paling aku kesalkan, trip to Sabah, sume join except aku. K fine, korang pk aku ni banyak tol songeh nak ajak gi mana2,tol?? Tapi aku fulus ni sempit sket ar. So hope korg faham ye...Tapi kalo aku da ada kete(even ntah bile) n fulus n stable, aku sure akan pay back my time yg aku x dpt join ni sume. Hihi...




4 comments:

Nisha said...

eyh, jgn sedey2 nyah..

nnti kite hang out lagi..hehe

saje je provoke ko pasal g Sabah. mane taw kot2 ko leh join kan.. tp, kalau x leh, tkpe la...next trip ade lagi..

msHanum said...

ok la nyah...next trip okay. thnks utk ayat ala2 'org tua' ko.

i lap u!



hee~

Nisha said...

oit oit..nih dah berjangkit dengan nisak ni..kate ayat aku ayat orang tua...chaiittt

msHanum said...

hahaha..da lme x nyakat ko nyah!i rindu...hahaa~