Wednesday, January 11, 2012

Testing 1,2,3...

Cubaan 1,2,3... Cubaan 1,2,3...

Hi! Eh silap, assalamualaikum.. ;)

Aku baru je download Blogsy Apps kat iPad, so hopefully it works untuk senangkan kerja2 menulis blog selepas ini. Hehe. Dalam pada aku tengah syok menaip ni, hati aku tengah geram sebenarnya. Mananya tak geram, hp aku buat hal laa pulak. Memang tension betul laa..tak boleh nak on langsung! Kut ye pun nak rosak, tak bagi aku warning langsung! Hp aku ni memang x faham agaknya aku tengah kering-kontang sekarang, tengok la berapa haribulan dulu before nak rosak tu, kalau time2 gaji tu ada laa maaf sikit...huwaaaa... T.T... So, untuk aku bangun pergi kerja esok takde alarm, aku baru je install alarm clock dalam iPad ni, hopefully esok bangun...hihi...kalau tak mampus esok bos aku masam mencuka dengan aku. Okey laa, mari tidur! Sebelum tidur baca apa.....?? Yes BETUL!! Doa tidur ye jangan lupa. :)

No comments: