Tuesday, April 14, 2009

Stress!!

Kamu tahu ape itu sakit?!!

Haiyoo.. rugi kepada sesiapa yg xtahu ape itu sakit.. Bile sesiapa x pernah merasa sakit, mereka2 ini x pernah ada peluang utk merasa stress.. Sakit boleh jadi byk sakit, sakit hati, sakit gigi, sakit gusi, sakit jiwa pn boleh.. hehehee.. Tapi utk aku, aku ada skt special. Setiap bulan, aku akan dilanda sakit kronik niii.. Bertuah kan.. Agak laaa.. Utk sesiapa yang sekapal dgn aku, Gudluck diucapkan.. Sebab bile sakit ni datang, pape pn boleh jadi, aku boleh bertukar menjadi Hulk yg sgt garang, aku pn boleh jd Snow White yg sgt sensitif n suka menangis.. So, attention to all, jgn dekati saya, anda boleh terbakar krn saya sejenis bahan yg mudah terbakar.. Haha.. Aku dah wenk.. Sebelom aku melalut lbey pjg lebar cam nk wt esei BM SPM, baek aku blah. Esok ade TEST BSD kawan2, marilah kite menuntut ilmu sampai ke pagi..

2 comments:

Kenangan Lalu said...

Chaiyok test~!

msHanum said...

hahah..
trimas2..
dah x terkejar dah ni..
hahah..