Friday, April 24, 2009

CG'09

Bangun2 je pagi hari ini, banyak benda terbayang kat kepala. Esok.. event yg satu2 nye aku tggu2 untuk d'execute akan diadakan. It's called as Corporate Grooming 09. Starting from 8.30 in d pagi lagi, aku dah kne menapak ke Undercroft. As Assistant Head PR, aku kne make sure everything berjalan dengan lancar n sukses nye. PR will handle on registration of participants. So, meaning to say, aku kne byk berhubung dgan all d participants. Aiyoo, hoping sgt xde kes2 pelik esok. Malam smlm dah stat rehearsel dah, hepi sbb everyone help each other n aku pn cm hyper je smlm even tgh down..

-to be continued..... (pnat menulis)-

It's 2.20 in d pagi, br balik dari rehearsel CG. Aiyoo, esok kol 7.30 in d pagi da kne bangun dgan segar bugar nye. Harap2 lah boleh bangun esok. Hihi. Now, tgh buat last touch up. Print all those forms n etc. kla, till aku ada mood lagi nak menulis. C ya. Oh btw, esok dkat Perak ni ada 2 event berlibur. Satu Wuhuu kat Kompleks Belia & Sukan Ipoh n lagi satu Mini Jom Heboh kat TLDM Lumut. Rse nak g tapi ada CG.. erm, tkpelah, tgk dari jauh jekk.. hahaha.. Daa~

No comments: