Thursday, July 28, 2011

Dag dig dug...



...dag dig dug...
...dag dig dug...
...di dalam dada...



(eceh,bajet haiza lettew.haktuih.)



hmmphh. Lebih kurang 3 hari saja lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan yang mulia. Oh, rindunya padamu ya Ramadhan. Selamat berpuasa ye kawan2. Jangan puasa yang2 yok, pagi2 bukak periuk dah la... ;P Dan dalam 3 hari lagi jugak aku bakal bertukar profesion, daripada seorang penganggur sepenuh masa kepada pekerja sepenuh masa. Alamak, nervous!!!! *pengsan*



Setakat ni, aku tak tahu lagi macam mana life aku akan jadi sepanjang kat kerteh ni. Bilik tu dah ada, cuma transport tu belum nak ada lagi. Makanya, terpaksalah aku menebalkan muka menumpang sesiapa sahaja yang sudi menumpangkan aku. Agak-agak kalau nak jalan kaki boleh tak? hahaha. Mati laaa, orang lain sampai ofis muka cantik2, aku sampai dengan muka bersememeh penat jalan kaki. huhu.



Aku harap, dengan penghijrahan aku ke kerteh ni, bakal merubah secebis kisah hidup aku. Hijrah daripada perkara yang kurang baik kepada yang lebih baik. Semoga ini adalah titik tolak untuk aku menjadi insan berguna untuk keluarga dan negara. (wah,kenapa mood melankolik lak tiba-tiba ni.haha) Tapi apa-apa pun, semoga semuanya berjalan dengan lancar di sana nanti. Doakan i ye kawan2. Seriously cuaks nak menanti sampai kat kerteh ni. Hati gundah gulana.. T.T




4 comments:

~fiOnAbEE~ said...

grats anum da dpt kerja! waaa besnya!! da xyah nk pk exam lg!!! :(

anyways,kerteh kat petronas ke??

all ze bes mengharungi kehidupan sbg pekerja! :D

n rajin2 la belanja bdk masih sekolah ni! hehehehe :p

msHanum said...

Thank u beesya...yup,kerja dgn petronas.

Anyways,good LUCK 4 ur studies. Chayok2...ada masa nanti kita jumpa ok.. ;)

~fiOnAbEE~ said...

ok baru prasan ayat ak --> kerteh kat petronas?! hahaha! petronas kat kerteh ke..sepatotnya la kan.haha

berbaloi tunggu lama2 kan...dpt gak kerja..alhamdulillah..hv fun kerja ye!

Raya balik la..boleh jumpa! :D

msHanum said...

hahaha,nice one. Bru perasan ek. Raya of coz la aku balik weh,xde nye nak raya kat tmpt orang ni..Nanti calling2 la,boleh jumpa ok.

Take care bee! ;)