Wednesday, June 15, 2011

Serabai..

Hari-hari x lalu makan, mengelamun, bak kata pepatah, makan x kenyang mandi x basah. Haa tu sinopsis yang paling terbaik yang aku boleh cakap pasal aku sekarang ni. Memikirkan Mr. P yang x call2 sampai sekarang buatkan kepala otak aku makin berserabai macam kuih serabai. Korang tau ke macam mana ghopenye kuih serabai tu?




Haa macam ni la ghopenye. Berserabai ke? Aku rasa kepala n keadaan diri aku lagi berserabai kut. :P Hmm...apa boleh buat, doa je la kan. Kalau ada rezeki, insyaAllah x ke mana ye tak, kalau xde rezeki, kau buat cara apa sekalipun memang xkan dapat. hihi. Tapi seriously jealous sungguh aku tengok budak2 yang pergi PIPE. Kalau ada yang kata x best ke atau nak komplen itu ini, aku xtau la nak cakap kau orang ni jenis manusia yang macam mana. Syukur la kau orang dapat kerja daripada orang2 macam aku ni yang belum lagi dapat kerja. Akhir kata, marilah kita berdoa, "Ya Allah, percepatkanlah Mr. P call cikHanum kita ni yee..." Amin amin amin x1,000,000,000. hehehe. Di akhir kata, syukur lah dengan apa yang kita ada. :)




9 comments:

aan jaafar said...

huu..same goes here anum..jeles bangat tgok dorg kt pipe..trase mcm nak msuk nyorok dlm paip air sbb terlalu jeles..kite doa bnyk2 same2..ak pn xkene pnggil lg..but now da working da kt s.alam..but i want MR.P so badly..cian mak aku...

aan jaafar said...

huu..same goes here anum..jeles bangat tgok dorg kt pipe..trase mcm nak msuk nyorok dlm paip air sbb terlalu jeles..kite doa bnyk2 same2..ak pn xkene pnggil lg..but now da working da kt s.alam..but i want MR.P so badly..cian mak aku...

msHanum said...

Waa,kau dah keje dah an?? Good2..atleast x la terlampau loser macam aku nih.huhuu.. Aku pun doakan ko dapat mr.P gak an,boleh kite pegi pipe same.hehe.Tu laa,aku pun kesian kat mak aku je nih,mak aku pun sedih same,buat hatiku hancur sajee.. T.T
So,kena doa lebih laa mcm ni kan..amin.. :)

Unknown said...

anum!!rndu kau!eceh.sebenar nak komen kuih ape tu nampak sedap gila.hahaha.alahai hari ni aku down gila pasal mr p.lama dah tak down macam ni

msHanum said...

ct!!! Aku pun rindu ko,bile laa mau berjumpa nih? hehe. Uish,awat ko down cik ct oi,meh story kt aku meh...anyway,aku pn dah lama down ngan mr.P ni,hubungan jarak jauh mmg camni kut. ;P

Unknown said...

sebab orang result rendah pon da dapat mr p.aku tak down sangat kat orang result tinggi.hahaha gila kan sebab tu nak down.mungkin.huhu frust menonggeng berkongsi kasih ni

msHanum said...

woahh...really?? ;O ;O ;O Sape2?? huhu.Nak kepochi gak kan aku nih.oh nooo,aku pulak yg down ni kang. T.T

Takpelah,ape nak buat hidup berkongsi kasih mcm ni laa... ;(

Unknown said...

mana boleh gtaw sini.huhuhu.tu la.i dah rela ati kena cerai pon

msHanum said...

wah,dah rela diceraikan...means dapat pinangan baru ke CT,story plsss...nti aku msg! ;P