Thursday, May 26, 2011

Anxiety disorder




Merujuk kepada tajuk di atas(eceh, bajet nak tulis surat rasmi sekolah..), aku rasa la kan, aku dah terkena penyakit "anxiety disorder" sejak seminggu yg lepas. Eh, betul ni, asal kau orang x percaya pulak. Ok fine fine, memang la aku x pergi med school or have a proper med knowledge, but still, i know myself better laaa(ewah,nak jugak defend diri sendiri tuh.haha). Ni semua gara-gara aku asyik fikir sangat pasal 1benda ni (which i can't tell u what&why) dan benda ni tersangat amatlah penting nya untuk masa depan aku, keluarga & anak cucu aku(eceh, kahwin pun belum dah fikir anak cucu segala..haha). Huwaaaaaaaa... Tolong laa sama2 doakan agar semuanya berjalan dengan lancar ye, n aku dapat benda ni. Please please. Ok laa, aku bagi klue ek, ni pasal kerja. Aku dah pergi interview last week n harap sangat dapat sebab ni lah apa yang keluarga aku mahukan n aku tahu kalau aku dapat kerja ni, aku dapat naikkan lagi taraf hidup n tolong mama babah financially. Well, atleast x banyak, sikit pun jadi laa kan. :) Tapi kan, even aku dapat anxiety disorder ni pun, kurang selera makan, tidur x lena, mood swing n all, berat badan aku x jugak menurun. arghh. Lagilah aku stress camni. hahahaha. Ah x kesah laa pasal tuh, apa yang lagi penting, doa banyak2. Kau orang pun doakan aku juga ye. TQVM in advance. Nanti aku belanja kenduri. hehe.






No comments: