Thursday, February 3, 2011

apa yg ku idam masih terpendam...







Bilaaa larut malammm... *tarakutchaaa tarakutchaa*
Suasana sepiii... *tarakutchaaa tarakutchaa*






Macam best je kalau tengah buat kerja tiba2 ada background music berbunyi kat belakang kan, ala2 macam dalam drama or filem tu. hehe. Aku macam biasa laa...penyakit insomnia dah bermaharajalela. Akhirnya, aku x boley tidur, even sekarang dah pukul 3 pagi. Tengah bosan2 tadi, tiba2 datang mood rajin nak susun2 gambar dalam folder. So terjumpa lah gambar ini..
.












Oh my ikea! :P




huwaa, rindu gila oh nak makan meatballs n choc cake Daim. T.T
Nangis laju-laju sebab mengidam... *sobsss*
Sape sini baik hati nak bawakkan saya pergi makan semua ni angkat tangan cepatttt...
Ok fine fine, saya pergi sendiri nanti... *entah bile*
Tapi kan, ekspresi aku cam nak mintak penampo kan..?? hehe.
I'm Hanum the Drama Queen kut, oh yeahhh...




4 comments:

tmaeintanz said...

jom2. pegi IKEA jom?

msHanum said...

ohoii...

nice2,jom! Bile yang? hehe.

Nisha said...

nak jugak ikeaaaa

msHanum said...

jom laaa...serius mengidam!
macam terase je dlm mulut aku ni... ;D