Friday, January 29, 2010

h.o.r.m.o.n


I just want to blame the hormon. hihi. It's driving me crazy tahu. For today je my activity was tido, bangun suddenly ingat mama babah and i cried, tertido balik, bangun n suddenly teringat MAI pulak and cried lagi... Argh, tak suka tak suka. But then in the evening i know i period, hati i cakap "oh, maybe because of the hormone kut i jadi macam ni" MAI pun dah malas nak melayan kerenah i. fyi, dia takkan layan kalau i cry in front or on the phone with him. Next second know u will hear the tuutt tuutt sound. He hung up. Cess. Tapi takpe la, my lecturer said it's normal for ladies to cry, it's all depends on their hormone. *i memang kuat nanges pun.best kut nanges.cuci mata* I rasa hormone crying i terlebih sudaa.. hehe. I rasa i dah terdemotivate la. Need something to motivate myself tapi apa ya? Any idea tak? Please2 give me some, i really appreaciate if you do so. For now, I teringin nak tengok cerita Adnan Semp-IT. Sounds best je, and bila tengok trailer dia i suka part Cat Farish nyanyi lagu "Mata ke mata hati ke hati" Klaka!


Oh ya, maybe because of the hormone also, i tengah gian tengok blogs about babies. And, i rasa nak get married there and then jugak, but of course la in the halal way kan. Huhu. Ermm, best nya if ada own babies. Kalau tengah penat or busy pun, kalau tengok muka diorang terus ilang semua problem. I do use this as my theraphy kalau i penat. I usually akan went to Mak Usu MAI to meet with her sons. Mak usu pun kalau i datang, she will totally hand over the responsibilities of taking care of them to me. Haha. Yay. Suka sangat. There goes my problem, less pressure and more happiness. :) Kids & babies are amazing kan. I wish to have as much as possible if ada rezeki, insyaAllah. But who knows, semua Allah punya kuasa, cuma doa je yang mampu aku buat.




2 comments:

~fiOnAbEE~ said...

chill babe! yeah! tak salah untuk memblame hormone! itu yg salu ak wat gak! hehehe!
anyways,nmpk nye jamuan mkn nasi minyak makin dekat ni..hehehe..jgn lupe anta card ye! :)

msHanum said...

alamak babe, part nasi minyak tu lambat lagi la. Now tgh training jadi bibik dulu. Hihi. Anyway, thanks babe, i'll blame the hormone(i just ikut saranan doctor je ni.. ;p)