Tuesday, November 10, 2009

Suka Duka!

Mood utk m'hasilkan entri yg menarek-tertarik-menawan-ati cikHanum langsung tak b'jaya dibuat. Sigh. Kenapakah?? Mengapakah?? Ok korg xyah sibuk nak jwb sbb cikHanum sendri taktao n takmo tao pun kesudahan ceritanye. Minggu2 yg lepas, minggu yg penoh suka duka i would say. Nak tau ape yg suka duka sgt tu?? Let's check it out..

1. Going to JayBee(pergh,gedix gle ko nk eja cni...) hantarkn kazen aku kawin there. 1st time ever jejak JayBee(gedikz lagi..) .N den seminggu lepas tu, wat plak mjlis doa selamat kat belah kami, Majlis Doa Selamat je cukop, xyah nak gatal sanding 2-3x, ko bajet ko artis ker?? (ayat cm xske kn...motip??) Sebab nya even doa selamat pun penat nye macam wat kenduri kawin 3 hari 3 malam je. Huuhuu. Tapi, takpe la, bkn slalu ye tak.
























2. So malamnya, dlm kol8 semua sepupu sepapat pakcik makcik termasuklah wan aku da siap2 ready dpn tV. Sebab?? Sebab nk tgk bola la baii. Piala Malaysia NEGRI9 vs Kelate. Seumur idup aku x pnah nye sume ni siap2 mandi makan lpas tu ready dpn tV kul8 tp last Saturday elok je semua ikut kata mandi awal. Cess, semua kerana kau bola.

3. Okey, done wit crite hari Sabtu, on the next day, aku ada tournament department gue di Kepong.. Brem Mall, Kepong. Pnah dgr?? Seyesly, 1st time aku dgr pasal mall ni. ermm. Mule dalam pukul1030 pgi sampai 130 ptg. Result?? Toksah tanye la, pegang bola bowling pun bru nak masuk 4x, korg expect aku nak lawan ngn bro2 yg dah wakil bursa nih?? Tak pat de baii. Gue cicir kat blakang je.. Haha. Tpi, aku still lucky la m'dpat lucky draw idaman ramai. Hiiihii.





























4. Okay ni masuk part duka lak, org ramai(ramai ker..??) da cbuk gtau aku dah put on weight. I was like "Boley ulang lagi skali tak??" Whatthefun!! T_T Tapi mcm mane pun aku still makan n mengunyah dgn xtahu malu nye. Sigh. Mslhnye, aku xde courage la nak b'diet or b'exercise. Malas nye. Patot la badan dah tembam. Ohye, nama baru aku "TEMBAMBUN"
. Sebut betul2, TEMBAMBUN! Pandai... Sila pggil saya dgn nama ini smpi saya terjumpe dgn berat ideal saye ye kawan2. T_T

Okay, enough wit cerita suka duka, aku pulak nak berduka menahan lapar dahaga. Sob sob. Till aku jumpe hidayah nak menulis lagi. Chiows~






No comments: