Friday, August 28, 2009

Jumaat yang Nyaman!

Rini aku start puase dengan official nye,biase la org pompuan kn, semenjak dah meningkat usia ni, puase nak cukup sebulan pun payah, masa kecik2 boleh plak puase penoh kan. hehe. So aku pun bangun dengan gigih nye utk membuka mata yang sememangnya xnak bukak. Mane x payah nye, aku baru je mimpi best, dah tibe2 dengar suare bapak aku kejut dalam mimpi. aish. potong! tapi xpela, sebab pikir nak sahur, aku pun bangun la, kang x sahur kang melepek plak kat ofis, sebab biase curi2 makan time lunch. hehe. Tapi syukur, aku bangun dengan senang hatinya, tersenyum dengan riang berbeza dengan hari2 sebelum yang sgt gloomy. =) Aku teringat pasal bukak puase semalam. Semalam, session bukak puase aku dengan geng2 Mozac aku plak, even 2-3org je yg can make it, but i had fun. yay. Alhamdulillah. Thanks to Qeng, Berry, and Mus yg can make it. N for our Guest of Honor, Mus jemput kawan merangkap rumet die, Hafiz@Lebor. We had such a great moment where all of us gelak sakan dengar lawak Lebor. Seyes die bley ganti Mr.Bean. Haha. Eventho kejap je dapat hangout, tapi atleast we all happy. Err, so tengah nak kumpul ahli2 buka puasa Mozac yg laen lagi mane tau next time lagi happening kn, d more d merrier rite. =)



-mengabeskan masa dengan bergambar sakan,tgu Mus yg x sampai2, end up sampai kul8 baru ler kitorg buka dengan lauk pauk yg udah sejuk-




-Qeng n Berry-




-ok fine, dis is over, actualy x sabar nk minum, tp ramai sgt orang kat keliling so malu..hehe-








2 comments:

Kenangan Lalu said...

Apsdal myker macam tak poser?

msHanum said...

haha... memang tak pon...kih3