Friday, March 20, 2009

penantian 1 penyeksaan..

Fuhh... penderitaan ku berakhir.. Seyes... Derita ada test n assgnment pn x kalut mcm ni. Dah genap 5 ari idop aku x de access to internet, ada ym je tp xde sape nk ym aku pn.. sob2.. n nw, perasaan dpt online tuh x t'gmbar dek organ2 dalaman aku ni, rs nk terjun tgkat 18 jek... haha.. So through dis 1 week, idop aku pnoh dgn test n assgnment.. mmg aku jd nerdy la dis week.. Setiap ari tdo kol5 bgn kol9.. fuhh da rs cm bdk pandai lak kn.. auww i like.. hee.. Tp Alhamdullillah sume berjalan lancar.. Idop aku kembali tenang lagi2 cuti midsem da stat.. Yahoo.. mmg terbaek la.. erm.. da la kot.. xde idea nk tulis.. bau bigmac kt cni menyengat sgt smpai aku rs mcm aku x mkn da 3ari.. hee... so aku nk bersantap dlu.. "BIGMAC, here i come!"

2 comments:

Nisa Tarmizi said...

wah idup tenang.. apsal aku x tenang2 pon.. huu.. disaat aku menulis komen ini.. aku tgh tgu kedatangan ko

msHanum said...

hahaha.. nsb2.. heehe