Friday, August 15, 2008

...HoMeSiCk...

Salam ... =)
hurmm tjuk kali ni 'homesick'...korg taw ke ape tu 'homesick'?definition 'homesick' bg aku is rs skt yg teramat sgt menyengat ble korg pk psl famili@umah.n mende tu la yg jd kt aku skrg ni.aku dgn bgga dan hepi nye dh membazirkan air mata aku rini.actualy,x la bazir sgtpn...feel relief gak td.bg aku,baek nanges pk famili drpd pk bf yg wt kite skt ati n pggl kite stupid.mmg %*&^%!!
tp mmg weyy aku ckp korg..td empangan air mata aku da x ley thn da,aku cal bpk aku n dgn slow motion nye air mata aku menitik setitik-setitik.mmg kureng...bapak aku da prasan da tp diam kn je,tp ble stat die tnye 'ade masalah ke ni' trus aku x dpt thn ar.seyes.hurmm npe la nk homesick tyme2 skrg ni,da la underpressure,b'tmbh pressure aku.huhu.tp aku rs lega,atlast aku ckp gak kt babah yg aku rindu sgt die.aku pn engt nk cal abg aku td,tp xpe la,die sure tgh bz.mlm ni pn mlm riadah die.every friday nite ad badminton n futsal.pergh,bpk sehat abg aku...(mmg sehat pn..hahahah)

k ar...nk cuci2 mata tgk shopping on9...nnti aku smbg..daA~

4 comments:

Nisa Tarmizi said...

ko ni tiap mase homesick... huhu...

Kenangan Lalu said...

Nth...ko ni tiap mase homesick... (eceh, macam tau jer, hehe)

Xpe, Hanum,idop ni kalo x homesick susahla, nanti jadi anak derhaka macam si Tenggang ulak. Kita perlu berbangga kalo rase homesick sebab homesick bermakna kita sayang akan famili kita da most antara semua2 orang...

Cadangan aku - Kalo kwn ko ckp ko stupid lg, ko buat gaya 'talk to the hand' kat die dan sebut "WUT'EvaHHH!!!!" dengan pnoh gedik sekali.

msHanum said...

amboihh...
korg lak yg lelebey...he2...
aku stuju ngn nymoq tu.aku pn da lme x gedik ni.hahaah.
thnks fren...

"WUT'EvaHHH!!!!"

Anonymous said...

haha..omsick la kalo nak.. mmg bes pon.. kalo anda x omsick..bukan student la namanye.. kalo omsick..g la joging..=)